הרב דרוקמן: "אלו שמשתוקקים להחליף את נתניהו – זוממים לו כתבי אישום"

    אסתי פלד No Comments on הרב דרוקמן: "אלו שמשתוקקים להחליף את נתניהו – זוממים לו כתבי אישום"

    הרב חיים דרוקמן ממנהיגיה הבולטים והמשפיעים של הציונות הדתית, בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' תוקף את הרדיפה הפוליטית והמשפטית שנעשית לראש הממשלה, "ראש הממשלה הרים את מדינת ישראל ויש לו זכויות רבות וגדולות". על עדי המדינה: "עדי מדינה זה שוחד"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ישיבת 'אור עציון' ומהמנהיגים הבכירים של הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי. הרב קרא לציבור להגיע להפגנת המחאה כנגד ניסיון ההפיכה, "אלו שמשתוקקים להחליף את מקומו הם אלו שזוממים לו כתבי אישום".

    על ההפגנה הגדולה שתתקיים מחר (שלישי) ברחבת המוזיאון בתל-אביב כנגד ניסיון ההפיכה השלטונית מסביר הרב את חשיבות המחאה: "התועלת מההפגנה זה הביטוי להלך הרוח הציבורי. התקשורת הפוליטיקאים חוגגים ושופטים אותו. לפי דברם הוא כבר נשפט. צריך לחכות שהוא יישפט ואני מקווה שהצדק אכן ייצא לאור בבית המשפט. ואת הצדק לא קובעים פוליטיקאים קולניים".

    אני יש לי אמון ביועמ"ש. אבל זה לא קשור ליועמ"ש. הוא הכין כתבי אישום, אבל עדיין לא התנהל משפט וכבר מכריעים לפני משפט. ועל זה צריך להתקומם".

    עהרב שיבח את תפקודו של ראש הממשלה: "ראש הממשלה הרים את מדינת ישראל ויש לו זכויות רבות וגדולות. וכל אלו שמשתוקקים להחליף את מקומו הם אלו שזוממים לו כתבי אישום".

    הרב תקף את תעשיית עדי המדינה שהקימה הפרקליטות: "אני מתקומם נגד עדי מדינה
    עדי מדינה זה שוחד. כי השוחד יעוור עיני חכמים. זה ההפך מהעדות אמת איך נוצר יצור כזה של עד מדינה".

     



    0 תגובות